პროექტი
პროექტის სახელწოდება:სამკურნალო წყლები ჩვენ რაიონში
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოიძიონ და შეაგროვონ ინფორმაცია ბალნეოლოგიური წყლების შესახებ ჩვენს რაიონში
3. პროექტის აქტუალობა:რაიონის ბუნების უკეთ გაცნობა. წყლის თვისებების გამოკვლევა. მათი გამოყენება ცხოვრებაში.
4. პროექტის მიზნები:ისწავლიან ჩვეულებრივი წყლის და სამკურნალო წყლის გარჩევას. ჩამოუყალიბდებათ სიყვარული თავიანთი ბუნების და სამკურნალო წყლების მიმართ.
5. მონაწილეთა ასაკი:15 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:2 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:ამ პროექტზე მუშაობა მოსწავლეებს განუვითარებს კვლევა–ძიების, დახარისხების, კომუნიკაციის უნარჩვევებს.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი, ფოტოაპარატი, რვეული, კალამი
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მიდიან კვლევის ადგილზე, ათვალიერებენ, იღებენ ფოტოებს, ახდენენ გასაუბრებას მოსახლეობასთან, იღებენ სინჯს, მიაქვთ ლაბოლატორიაში, ხდება წყლის ანალიზი, ადარებენ წყლის შემადგენლობას.ინიშნავენ, აკეთებენ პრეზენტას და აქვეყნებენ.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:ქიმია, გეოგრაფია, ბიოლოგია
მოსწავლეები შეფასდებიან რუბრიკით11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელისო პაპავა
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:elisopapava1956@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:elisopapava.blogspot.com
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:მოიძიონ და შეაგროვონ ინფორმაცია ბალნეოლოგიური წყლების შესახებ ჩვენს რაიონში
3. პროექტის აქტუალობა:რაიონის ბუნების უკეთ გაცნობა. წყლის თვისებების გამოკვლევა. მათი გამოყენება ცხოვრებაში.
4. პროექტის მიზნები:ისწავლიან ჩვეულებრივი წყლის და სამკურნალო წყლის გარჩევას. ჩამოუყალიბდებათ სიყვარული თავიანთი ბუნების და სამკურნალო წყლების მიმართ.
5. მონაწილეთა ასაკი:15 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:2 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:ამ პროექტზე მუშაობა მოსწავლეებს განუვითარებს კვლევა–ძიების, დახარისხების, კომუნიკაციის უნარჩვევებს.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი, ფოტოაპარატი, რვეული, კალამი
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მიდიან კვლევის ადგილზე, ათვალიერებენ, იღებენ ფოტოებს, ახდენენ გასაუბრებას მოსახლეობასთან, იღებენ სინჯს, მიაქვთ ლაბოლატორიაში, ხდება წყლის ანალიზი, ადარებენ წყლის შემადგენლობას.ინიშნავენ, აკეთებენ პრეზენტას და აქვეყნებენ.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:ქიმია, გეოგრაფია, ბიოლოგია
მოსწავლეები შეფასდებიან რუბრიკით11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ელისო პაპავა
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:elisopapava1956@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:elisopapava.blogspot.com
Comments
Post a Comment